Doprava

Doručení přepravní společností

Dodávka je doručena obvykle od dvou až do patnácti pracovních dnů od převzetí objednávky (délka závisí na konkrétním dodavateli a jeho vzdálenosti). Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Možnost platby je při tomto způsobu doručení na dobírku( u přepravní společnosti, která tuto službu dobírky umožnuje), převodem na bankovní účet (při platbě převodem je zboží odesláno až po přijetí peněz) nebo platbou online. Cena doručení je vyčíslena v objednávce dle dopravce. Pokud objednávka převyšuje částku 1 500Kč je doprava zdarma. Po odeslání dostane kupující potvrzení o odeslání (emailem).

Způsob platby

Hotově – při osobním odběru (jen na základě přímé dohody).

Bankovním převodem v Kč (CZK) – na číslo účtu: 2112146281/2700 UniCredit Bank a jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky, které obdržíte v potvrzujícím e-mailu po dokončení objednávky.

Bankovním převodem v EUR – na číslo účtu: 2112146281/2700 UniCredit Bank a jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky, které obdržíte v potvrzujícím e-mailu po dokončení objednávky

Dobírkou – při dopravě pomocí přepravce.

Platbou online – pomocí platební brány


Reklamace

Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takovéto zásilky je posádka vozidla povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí e-mailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky. Při poškození zásilky kontaktujte dopravce a naši společnost. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou – objednávkou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamace může být zamítnuta v případě, že se jedná o tyto vady:

• vady vzniklé běžným používáním

• nesprávným použitím výrobku tj. v nesouladu s návodem

• nesprávným skladováním.

Doporučený postup při reklamaci:

• informujte nás o reklamaci např. telefonicky, e-mailem, či písemně.

• zboží zašlete (ne na dobírku) na naši adresu

• do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady, navrhovaný způsob řešení, vaši adresu, tel. kontakt (není podmínkou)

• kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě nebo číslo faktury či prodejního dokladu

Případné vady kupujícího prosíme vyfotit a oznámit bez zbytečného odkladu prodávajícímu na emailovou adresu info@concretne.cz.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Vrácení zboží

Spotřebitel má právo podle ust.§ 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst. 8 téhož ustanovení občanského zákoníku. Před odesláním zboží na naší adresu je nutné zaslat (emailem nebo samostatným, případně ke zboží přiloženým dopisem) formální odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět prodávajícímu současně s odstoupením od smlouvy nebo bez zbytečného odkladu po jeho odeslání. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, pokud tyto náklady skutečně vzniknou a prodávající je bude schopen prokázat. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) – pomůžete nám však tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však poštovného (dopravného), odeslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů. Zaslání zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.